Informacje dla klienta

Tu znajdziesz wszystkie potrzebne informacje dotyczące zakupów w naszym sklepie. Zapoznanie się z nim sprawi, że proces zakupowy przebiegnie sprawnie i bezproblemowo.

Zwrot

Jeśli chcesz dokonać zwrotu, pobierz formularz

Reklamacja

Jeśli chcesz dokonać reklamacji, pobierz formularz

Regulamin

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem naszego sklepu, przed dokonaniem zakupów.

MOŻLIWOŚCI PŁATNOŚCI

W naszym sklepie zapłacisz przelewem bankowym, tradycyjnym oraz platformą PayPal.

 

SPOSOBY DOSTAWY

 

 

REKLAMACJA

Jeśli zakupiony u nas produkt posiada wadę, lub nie działa w taki sposób do jakiego jest przeznaczony, zgłoś to do nas na:

monika.s@comfo.pl

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 14 dni.

ZWROT

Zamówiony produkt okazał się nietrafiony? Zwróć go do nas w ciągu 14 dni.*

Pobierz formularz, wypełnij, zapakuj go razem ze zwracanym towarem i odeślij na adres:

Comfo Sp. z o. o.

ul. Zjednoczenia 5b

65-109 Zielona Góra

Na mocy ustawy (art. 32 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.(Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)), klientowi przysługuje prawo zwrotu towaru zakupionego przez Internet w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki, o ile towar jest w stanie niezmienionym (posiada oryginalne zabezpieczenie i opakowane, nie był używany ani zniszczony, jest dostarczony w takim stanie, w jakim został wysłany).

*Koszt zwrotnej przesyłki pokrywa kupujący

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Czas w jakim realizujemy zamówienia, zależy od rodzaju produktu. Przy każdej ofercie znajduje się szacowany czas realizacji. Część produktów które proponujemy w sklepie sprowadzamy z hurtowni, dlatego szacowany czas realizacji zamówienia jest podany z zapasem. Jeśli natomiast mamy zamawiany towar na miejscu, staramy się wysłać go najpóźniej następnego dnia roboczego.

PRZY ZAKUPIE PROSIMY PAMIĘTAĆ, ŻE:

  • deklarowany termin X dni roboczych nie obejmuje czasu faktycznej dostawy przez przewoźnika
  • składając zamówienie w piątek po południu,my zrealizujemy je najszybciej w poniedziałek.
  • na wiadomości i telefony odpowiadamy od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 16.00
  • jeśli przy odbiorze coś szczególnego zwróci Państwa uwagę np. opakowanie będzie uszkodzone – prosimy nie odbierać jej, tylko spisać protokół z kurierem i pozwolić jej wrócić do nas – tym samym rozpoczynając proces reklamacji (podstawą reklamacji uszkodzonego w transporcie towaru będzie protokół szkody sporządzony z kurierem). Tak samo w przypadku odbioru przesyłki z paczkomatu, prosimy o dokładne obejrzenie jej czy nie ma żadnych uszkodzeń, zanim drzwi paczkomatu zostaną zamknięte.
  • każda nasza przesyłka zostaje ubezpieczona (kwota ubezpieczenia zależy od wartości wysyłanego towaru).