Informacje dla klienta
Regulamin
PŁATNOŚCI
W naszym sklepie zapłacisz szybkim przelewem bankowym PayU, tradycyjnym oraz platformą PayPal.
Banki obsługiwane przez system szybkich płatności PayU:
SPOSOBY DOSTAWY
REKLAMACJA
Jeśli zakupiony u nas produkt posiada wadę lub nie działa w taki sposób do jakiego jest przeznaczony, zgłoś to do nas na adres:
serwis@comfo.pl
W zgłoszeniu opisz problem oraz podaj swoje dane oraz dołącz dowód zakupu:
- imię i nazwisko
- adres
- numer telefonu
ZWROT
Zamówiony produkt okazał się nietrafiony? Zwróć go do nas w ciągu 14 dni.*
Pobierz formularz, wypełnij, zapakuj go razem ze zwracanym towarem i odeślij na adres:
Comfo Sp. z o. o.
ul. Zjednoczenia 5b
65-109 Zielona Góra
Na mocy ustawy (art. 32 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.(Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)), klientowi przysługuje prawo zwrotu towaru zakupionego przez Internet w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki, o ile towar jest w stanie niezmienionym (posiada oryginalne zabezpieczenie i opakowane, nie był używany ani zniszczony, jest dostarczony w takim stanie, w jakim został wysłany).
*Koszt zwrotnej przesyłki pokrywa kupujący
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Czas w jakim realizujemy zamówienia, zależy od rodzaju produktu. Przy każdej ofercie znajduje się szacowany czas realizacji. Część produktów które proponujemy w sklepie sprowadzamy z hurtowni, dlatego szacowany czas realizacji zamówienia jest podany z zapasem. Jeśli natomiast mamy zamawiany towar na miejscu, staramy się wysłać go najpóźniej następnego dnia roboczego.
PRZY ZAKUPIE PROSIMY PAMIĘTAĆ, ŻE:
- deklarowany termin X dni roboczych nie obejmuje czasu faktycznej dostawy przez przewoźnika
- składając zamówienie w piątek po południu, my zrealizujemy je najszybciej w poniedziałek.
- na wiadomości i telefony odpowiadamy od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 16.00
- jeśli przy odbiorze coś szczególnego zwróci Państwa uwagę np. opakowanie będzie uszkodzone – prosimy nie odbierać jej, tylko spisać protokół z kurierem i pozwolić jej wrócić do nas – tym samym rozpoczynając proces reklamacji (podstawą reklamacji uszkodzonego w transporcie towaru będzie protokół szkody sporządzony z kurierem). Tak samo w przypadku odbioru przesyłki z paczkomatu, prosimy o dokładne obejrzenie jej czy nie ma żadnych uszkodzeń, zanim drzwi paczkomatu zostaną zamknięte.
- każda nasza przesyłka zostaje ubezpieczona (kwota ubezpieczenia zależy od wartości wysyłanego towaru).