Jak wygląda obsługa reklamacji i serwisu w Comfo?
Jak często należy wykonać przegląd pompy ciepła klimatyzatora czy rekuperacji?
Podpowiadamy!
REKLAMACJA
Awarie urządzeń będących na gwarancji
Wyślij zgłoszenie na adres: serwis@comfo.pl
Zatytułuj maila: „Zgłoszenie reklamacja – Nazwisko_Miejscowość – rodzaj urządzenia”
W treści maila podaj:
- imię i nazwisko,
- dane kontaktowe, nr telefonu,
- opisz usterkę
- podaj datę pierwszego uruchomienia (wystarczy miesiąc i rok)
SERWIS
Przeglądy urządzeń, awarie urządzeń po okresie gwarancyjnym
Wyślij zgłoszenie na adres: serwis@comfo.pl
Zatytułuj maila: „Zgłoszenie serwis – Nazwisko_Miejscowość – rodzaj urządzenia”
W treści maila podaj:
- imię i nazwisko,
- dane kontaktowe, nr telefonu,
- rodzaj urządzenia
- datę ostatniego przeglądu
Jeśli zawrzesz w zgłoszeniu powyższe informacje, będziemy mogli szybciej udzielić pomocy. Poprawne zgłoszenia delegujemy do naszego serwisanta, który będzie się z Państwem kontaktować w celu umówienia wizyty, o czym informujemy w mailu zwrotnym. Serwisant kontaktuje się z Państwem telefonicznie, aby wstępnie zdiagnozować usterkę i umówić się na wizytę.