Porady

Reklamacje i serwisy w Comfo

Jak wygląda obsługa reklamacji i serwisu w Comfo?

Jak często należy wykonać przegląd pompy ciepła klimatyzatora czy rekuperacji?

Podpowiadamy!

naprawa pomp ciepła rekuperacji

REKLAMACJA

Awarie urządzeń będących na gwarancji

Wyślij zgłoszenie na adres: serwis@comfo.pl

Zatytułuj maila: „Zgłoszenie reklamacja – Nazwisko_Miejscowość – rodzaj urządzenia”

W treści maila podaj:

  • imię i nazwisko,
  • dane kontaktowe, nr telefonu,
  • opisz usterkę
  • podaj datę pierwszego uruchomienia (wystarczy miesiąc i rok)
serwis pomp ciepła

SERWIS

Przeglądy urządzeń, awarie urządzeń po okresie gwarancyjnym

Wyślij zgłoszenie na adres: serwis@comfo.pl

Zatytułuj maila: „Zgłoszenie serwis – Nazwisko_Miejscowość – rodzaj urządzenia”

W treści maila podaj:

  • imię i nazwisko,
  • dane kontaktowe, nr telefonu,
  • rodzaj urządzenia
  • datę ostatniego przeglądu

Jeśli zawrzesz w zgłoszeniu powyższe informacje, będziemy mogli szybciej udzielić pomocy. Poprawne zgłoszenia delegujemy do naszego serwisanta, który będzie się z Państwem kontaktować w celu umówienia wizyty, o czym informujemy w mailu zwrotnym. Serwisant kontaktuje się z Państwem telefonicznie, aby wstępnie zdiagnozować usterkę i umówić się na wizytę.

serwis pompy ciepła

PRZEGLĄD POMPY

Ponieważ Comfo uzyskało prestiżowy status Pro Partner marki Panasonic, jesteśmy upoważnieni do udzielania 5-letniej gwarancji na Państwa pompę ciepła. Jednak warunkiem utrzymania gwarancji jest obowiązkowy przegląd nie rzadziej niż raz w roku. Pamiętaj o tym!

rekuperacja lubuskie

PRZEGLĄD REKUPERACJI

Przegląd rekuperacji zalecany jest raz do roku. W przypadku rekuperatorów Zhender gwarancja może być 5-letnia, jeśli kanały też są tej firmy i po uruchomieniu zostało to zgłoszone do Zehndera. W innym przypadku gwarancja urządzenia oraz instalacji jest 2-letnia.